sábado, 21 de mayo de 2011

.... prometo que això no es convertirà en un blog d'agraïments i cursilades varies i que en algun moment o altre començarà l'acció (moderada i sense que ningú prengui mal; res d'acció hollywoodiana...), però això va com va i la veritat és que no em queda més remei que fer una altre entrada per donar les gràcies...

i és que en serio que estic literalment emocionada.. emocionada de la resposta de tothom; els més propers però també gent que ni tan sols em coneix!!! gent que ha sabut del projecte a través d'alguna amistat comuna i es suma a la causa!!

una empresa, que no fa falta anomenar (perquè ajudar a algú desconegut a l'altre punta del món no es fa pel reconeixement sinó pel sol fet d'ajudar - bueno, i també potser per aquest sentiment taaan únic, tan pur i tan intens de quan ajudem sense esperar res a canvi).. doncs això! que l'empresa en qüestió (un banc ni més ni menys!!) ha sabut de la meva estada en un orfenat mombassià i farà un enviament allà directament de material per les classes dels nens!!!

i aquest és només un exemple de l'increïble resposta d'aquests tres primers dies des de que us vaig fer extensiu el meu projecte...

gràcies per els comentaris i les converses! em dóna molta energia saber que la gent aquí a casa em dóna suport i em seguirà el rastre quan estigui tan lluny :)

gràcies per les donacions! em fa sentir molt orgullosa saber que arribaré allà amb un gran missatge des d'aquí: que la gent ens preocupem, que la gent aportem; que tots nosaltres desitgem poder ajudar a millorar amb el nostre gra de sorra la seva realitat..

i podria seguir... però no seré més plasta!!!

sou els millors!

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Merci per enriquir el blog amb el teu comentari!
Gracias por enriquecer el blog con tu comentario!
Thanks for adding to the blog with your comment!
:)